Registreren bij Stichting UPV Textiel

Stichting UPV Textiel helpt u graag te voldoen aan uw verplichtingen van het Besluit UPV Textiel.

Wilt u deelnemen aan het collectief via Stichting UPV Textiel?
Doorloop dan de onderstaande drie stappen.

Stappen voor deelname:

1. Registreren: u hoeft hiervoor alleen uw NAW-gegevens op te geven via het onderstaande formulier.
  2. Textielbeheerbijdrage-overeenkomst (TBBO) ondertekenen: na registratie ontvangt u een mail met de TBBO, een toelichting en de algemene voorwaarden. We vragen u de overeenkomst digitaal te ondertekenen en terug te sturen.
  3. Opgaaf 2024 doen: u doet een prognose van de hoeveelheid textiel die uw bedrijf in 2024 in de handel verwacht te brengen in Nederland. Nadat u de TBBO heeft ondertekent, ontvangt u per mail een uitnodiging voor het doen van opgaaf.

Wanneer u alle stappen hebt doorlopen wordt u deelnemer.
Onze lijst met deelnemers wordt iedere twee weken op deze pagina geactualiseerd.

Bekijk hier de tijdlijn voor producenten en importeurs

Vul de onderstaande gegevens in om uw onderneming te registreren

Zijn er er nog meer bedrijfs/handelsnamen die uw organisatie gebruikt en/of dochterondernemingen waarmee u in de toekomst mogelijk opgaaf wilt doet? Vul deze bedrijfsnamen hier in.
nl_NL